Design der batter! – Borgerrejsen og servicedesign: Metoder til at designe bedre velfærd

Design der batter! – Borgerrejsen og servicedesign: Metoder til at designe bedre velfærd

Lena Gade

Samfundet og velfærdskontrakten er under forandring, og derfor bliver vi nødt til at tænke kohmmuuuhne på en helt anden måde.

I Kolding Kommune har vi siden 2012 arbejdet strategisk med design når vi udvikler velfærd.

Et af de helt stærke greb i værktøjskassen er servicerejsen, hvor vi arbejder med borgerens oplevelse af en given ydelse. På denne workshop vil Lena give dig en hurtig indføring i designtænkning, hvor du arbejder med din seneste borgerrejse.

Du forlader workshoppen med et konkret og anvendeligt værktøj der batter og som kan benyttes af alle, der arbejder med at forbedre borgerens, gæstens, brugerens, kundens, patientens, ja… menneskets oplevelse.

30 på lager

30 på lager

0
I kurven
Your cart is empty.