Hvordan sælger man facilitering til sin kunde, kollegaer eller chef? Insider tips fra en facilitator, der elsker salg og markedsføring.

Tilbage til oversigt

Hvordan sælger man facilitering til sin kunde, kollegaer eller chef? Insider tips fra en facilitator, der elsker salg og markedsføring.

Mette Ullersted

En tretrinsraket:

  1. Sådan får du kunderne eller din chef til selv at ringe og spørge, om du ikke nok vil facilitere den proces, som du har drømt om i årevis: 6 tips til at kommunikere på Linkedin, så du skaber efterspørgsel på netop de opgaver, du drømmer om at lave.
  2. ’Sæt-tal-på’ og ’Forstør skrækscenariet’: 2 slagkraftige og (lige-lovligt?) kække metoder til at forklare, hvorfor det overhovedet ikke kan betale sig at lade være med at bruge dig, som facilitator
  3. Min mest succesfuld fremgansmåde til at lande opgaven helt: Brug disse tre trin – Tegn det, Optag det, Gentag det – til det indledende møde med procesejeren, og opgaven er 90% ’solgt’.

Yderligere information

Jeg har gennem drevet Playmakers, som både er min virksomhed, men også et hold af selvstændige facilitatorer, der laver opgaver i Playmakers regi, når opgaven passer til netop deres ekspertise, tid og interesser.

Jeg er Playmakers ‘sælger’ og markedsførings-dame, og har gennem mange år været optaget af hvordan man kommunikerer om facilitering, så kunderne selv ringer til en, og hvordan man lander opgaverne derefter.

https:playmakers.dk

Playmakers youtube

Kurv
Your cart is empty.